Wystartowała kampania nowej marki należącej do portfela firmy Coca-Cola

Coca-Cola wystartowała z szeroko zakrojoną kampanią reklamową towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowej marki FUZETEA – z kategorii napojów herbacianych. Pierwsze spot można już zobaczyć w TV, na stronie internetowej oraz na kanałach social media FUZETEA.
O autorze
1 min czytania 2018-01-04

FUZETEA to niezwykle smaczny napój herbaciany, będący fuzją smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Jest dostępny w pięciu kompozycjach, m.in: czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa, czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej, a także zielonej herbaty, mango, z dodatkiem rumianku. Marka odniosła już sukces na 52 rynkach i to nie koniec jej światowej ekspansji.

Pojawieniu się nowego produktu w Polsce towarzyszy 5-sekundowy spot „Poznaj nowe napoje herbaciane FUZETEA” dostępny w TV oraz internecie, m.in., na nowo powstałej stronie www.fuzetea.pl oraz na kanałach social media marki. Już wkrótce Coca-Cola ruszy z szerszą komunikacją marki.

„Nasz nowy napój herbaciany odniósł sukces na wielu rynkach na całym świecie, w tym w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie, gdzie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Zaś na początku tego roku wkracza na kolejne rynki w Europie i Azji. Jednym z nich jest Polska. Nasza kampania będzie największym launchem marki z portfolio Coca-Cola od 10 lat. Będzie tak bardzo zaskakująca, jak zaskakująca jest sama FUZETEA” – dodaje Barbara Niemczuk, kierownik marki FUZETEA w Coca-Cola Poland Services.

The Coca-Cola Company opracowuje i ciągle poszerza ofertę marek napojów herbacianych, a trzy spośród nich – Gold Peak, FUZETEA i Ayataka – należą do grona marek generujących sprzedaż o wartości ponad miliard dolarów (Billion Dollar Brands). Z tych trzech FUZETEA to najszybciej rosnąca marka światowa o takiej wartości.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).

Słuchaj podcastu NowyMarketing