Wystartowała kampania nowej marki należącej do portfela firmy Coca-Cola

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartowała kampania nowej marki należącej do portfela firmy Coca-Cola

Coca-Cola wystartowała z szeroko zakrojoną kampanią reklamową towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowej marki FUZETEA – z kategorii napojów herbacianych. Pierwsze spot można już zobaczyć w TV, na stronie internetowej oraz na kanałach social media FUZETEA.

FUZETEA to niezwykle smaczny napój herbaciany, będący fuzją smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Jest dostępny w pięciu kompozycjach, m.in: czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa, czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej, a także zielonej herbaty, mango, z dodatkiem rumianku. Marka odniosła już sukces na 52 rynkach i to nie koniec jej światowej ekspansji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pojawieniu się nowego produktu w Polsce towarzyszy 5-sekundowy spot „Poznaj nowe napoje herbaciane FUZETEA” dostępny w TV oraz internecie, m.in., na nowo powstałej stronie www.fuzetea.pl oraz na kanałach social media marki. Już wkrótce Coca-Cola ruszy z szerszą komunikacją marki.

„Nasz nowy napój herbaciany odniósł sukces na wielu rynkach na całym świecie, w tym w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie, gdzie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Zaś na początku tego roku wkracza na kolejne rynki w Europie i Azji. Jednym z nich jest Polska. Nasza kampania będzie największym launchem marki z portfolio Coca-Cola od 10 lat. Będzie tak bardzo zaskakująca, jak zaskakująca jest sama FUZETEA” – dodaje Barbara Niemczuk, kierownik marki FUZETEA w Coca-Cola Poland Services.

The Coca-Cola Company opracowuje i ciągle poszerza ofertę marek napojów herbacianych, a trzy spośród nich – Gold Peak, FUZETEA i Ayataka – należą do grona marek generujących sprzedaż o wartości ponad miliard dolarów (Billion Dollar Brands). Z tych trzech FUZETEA to najszybciej rosnąca marka światowa o takiej wartości.

Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij