Chigo Agency z nową identyfikacją i rozszerzonymi kompetencjami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Chigo Agency z nową identyfikacją i rozszerzonymi kompetencjami

Przełom roku przyniósł duże zmiany w poznańskiej agencji Chigo. Rozbudowa zespołu o specjalistów z takich dziedzin jak strategia komunikacji czy media społecznościowe, pozwoliły w ostatnich dwóch latach na rozszerzenie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami oraz rekrutację nowych.

Zmiany te leżały także u podstaw prac rebrandingowych samej agencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja, dotąd znana jako Chigo Design, słowo „Design” w swojej nazwie zastąpiła słowem „Agency". Ta pozornie nieduża zmiana symbolizuje rozszerzenie kompetencji Chigo. Agencja posiada zespół, który pozwala na realizację kompleksowej obsługi marek, od strategii, przez brand design, po działania kampanijne. Bardzo silną stroną Chigo są także działania contentowe (portale: eggsperci.pl czy fun-gi.pl) oraz obsługa mediów społecznościowych.

Odświeżeniu uległo też logo oraz cały wizerunek Chigo, tłumaczący na nowo filozofię działania agencji. Do prac nad elementami identyfikacji zaproszono ilustratora Jarosława Danilenko.

Nowy wizerunek oraz rozbudowane case study dostępne na www.chigo.agency

Do stałych Klientów Chigo należą: Volkswagen, Rankomat, Kotlina Natury czy działająca międzynarodowo włoska marka Salvador Woodworking Machinery. Agencja współpracuje także z takimi firmami jak: Idea Bank, BZ WBK, Espiro, Inpost, Agora oraz British American Tobbaco.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij