W co klikają Europejczycy? Analiza zachowania użytkowników platformy ShopAlike

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
W co klikają Europejczycy? Analiza zachowania  użytkowników platformy ShopAlike

Jakie są najmodniejsze rodzaje sportów i aktywności rekreacyjnych w Europie? Kiedy nasi sąsiedzi najchętniej zaopatrują się w odzież i akcesoria sportowe? I czy rzeczywiście styczeń pełen postanowień noworocznych jest najważniejszym miesiącem dla tego biznesu? Aby odpowiedzieć na to pytanie...

...zespół ShopAlike wziął pod lupę swoje dane z dziedziny “sport” dotyczące użytkowników zainteresowanych tą kategorią.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czy wiesz, że my, Polacy, zwariowaliśmy na punkcie Kempingu? Więcej informacji o badaniu na stronie „Sportowe tredny w Europie”.

Badanie jest oparte na rocznych danych zebranych od listopada 2016 r. do listopada 2017 r. Baza danych zawiera informacje o użytkownikach z 13 krajów Europy: Austrii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Słowacji, Szwecji, Włoch i Węgier. Dane, czyli ilość klików w poszczególne produkty z kategorii “sport” zostały przeanalizowane w celu zrozumienia zachowania użytkowników platform ShopAlike, Ladenzeile oraz Umsolugar, należących do firmy Visual Meta GmbH.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij