Z początkiem stycznia w Mixit Polska rozpoczął pracę Tomasz Kępa – nowy Country Manager odpowiedzialny za rynek polski. Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach marketingu międzynarodowych korporacji FMCG, gdzie zajmował się m.in. wprowadzaniem nowych produktów na europejskie rynki, planowanie i realizację kampanii marketingowych i trade marketingowych bezpośrednio wspierających sprzedaż i rozpoznawalność marki. Do Mixit przychodzi z firmy z ugruntowaną pozycją europejskiego lidera w przemyśle paliwowym.
– Tomasz będzie odpowiedzialny za rozwój naszej firmy na polskim rynku, kontakt z partnerami handlowymi, planowanie kampanii reklamowych i wizerunkowych – mówi Martin Wallner, jeden z współzałożycieli Mixit.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024