Bartosz Sułkowski w SYZYGY Warsaw

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bartosz Sułkowski w SYZYGY Warsaw

W grudniu 2017 roku do agencji SYZYGY Warsaw dołączył Bartosz Sułkowski, który objął stanowisko Head of UX. W ten sposób firma konsekwentnie realizuje rozbudowę i wzmacnianie kompetencji w grupie SYZYGY, dla swoich klientów zagranicznych jak i lokalnych.

Sułkowski skupi dookoła siebie działania związane z użytecznością, ale też z rozwojem kompetencji analitycznych, optymalizacji konwersji, procesów biznesowych, strategicznego rozwoju produktów jak i badań. Będzie także aktywnie wspierał zespół IT w tworzeniu projektów z obszaru Technology Innovation.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Jesteśmy hubem technologicznym całej grupy SYZYGY, dlatego stawiamy na profesjonalizm i jakość. Bartek to wykfalifikowany i doświadczony specjalista, który rozbuduje bardzo ważną część naszej struktury jaką jest dział UX. Zespół Bartka będzie blisko współpracował z zespołami IT oraz studia, dlatego wierzę, że jego obecność i doświadczenie, usprawni także procesy produkcyjne i będą stanowiły odpowiedź na potrzeby naszych klientów” – mówi Michał Łukawski, managing director SYZYGY Warsaw.

Sułkowski zdobywał swoje ponad 9-letnie doświadczenie w DDB&tribal, UBA Group czy Agorze, gdzie pracował dla takich marek, jak: McDonald's, Unilever, Greenpeace, Huawei, Porsche czy mBank. Prywatnie współtworzy projekt DriveSurfing.com, międzynarodowy startup car sharingowy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij