Multikino ulepszyło swoją aplikację na telefony komórkowe

Z początkiem czerwca br. Multikino uruchomiło ulepszoną wersję mobilnej aplikacji przeznaczonej dla systemu Android oraz iOS. Teraz widzowie Multikina mogą w jeszcze łatwiejszy sposób zapoznać się z repertuarem kin oraz kupować bilety na wybrany seans za pomocą komórki.
O autorze
1 min czytania 2013-06-12

Aplikacja Multikina jest bezpłatna i dostępna na iPhone’y oraz telefony z systemem Android. Pozwala na najszybsze oraz najwygodniejsze kupowania biletów do kina. Widzowie korzystający z niej mogą w każdym miejscu i o każdej porze nabyć bilety omijając kolejkę do kasy i oszczędzając swój czas.

-Po kilku miesiącach od uruchomienia pierwsze wersji aplikacji Multikina zebraliśmy uwagi od jej użytkowników i wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów zdecydowaliśmy się na wprowadzenie zmian. Miały one przede wszystkim na celu graficzne dopracowanie aplikacji, usprawnienie nawigacji i ułatwienie dostępu do repertuaru. Mamy nadzieję, że jej użytkownicy docenią również fakt, wzbogacenia zawartości informacji w aplikacji – dodaje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Kierownik Działu Marketingu Multikino S.A.

Korzystanie z podstawowych funkcjonalności, takich jak przeglądanie repertuaru, czytanie opisów filmów czy oglądanie zwiastunów filmów nie wymaga rejestracji. Natomiast w celu zakupu biletu użytkownik musi  być klientem, obsługującego aplikację, Skycasha. Wchodząc na salę wystarczy okazać obsłudze ekran telefonu z wyświetlonym kodem 2D zakupionego biletu.

Aplikację Multikina można pobrać w Google Play (na telefony komórkowe  z systemem Android) lub z Apple Store (na telefony komórkowe z systemem iOS).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj