Mocny spot polskiej fundacji wzrusza do łez. Pokazuje, dlaczego warto nie sięgać po pierwszego papierosa

Mocny spot polskiej fundacji wzrusza do łez. Pokazuje, dlaczego warto nie sięgać po pierwszego papierosa
Fundacja Aflofarm niedawno uruchomiła kampanię, której głównym celem jest powstrzymanie młodych osób od sięgnięcia po pierwszego papierosa.
O autorze
0 min czytania 2018-01-16

Chcą nieść przekaz: nie warto zaczynać palić, bo palenie może negatywnie wpłynąć na Twoją przyszłość, a uzależnienie zapoczątkowane w tak młodym wieku może mieć także bardzo groźne skutki w przyszłości. W ramach akcji powstał niezwykle mocny spot, który poruszył serca wielu ludzi.

Ponad 200 mld złotych może kosztować Polskę leczenie chorób spowodowanych paleniem tytoniu, zastanów się, czy warto?

PS

Irlandzka organizacja zdrowia stworzyła spot, który bazuje na znanej piosence Glorii Gaynor „I Will Survive” i pokazuje w przyjemny sposób problem uzależnienia od papierosów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Kontrowersyjne, szokujące, a czasem nawet obrzydzające kampanie, skutecznie zwracają uwagę odpowiednich grup społecznych oraz tych, którzy wolni są od jakichkolwiek nałogów. Zobaczcie przegląd najlepszych kampanii antynikotynowych, dzięki którym zastanowisz się sięgając po papierosa → tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się