Nie liczą się natychmiastowe skutki, a poruszenie i zakorzenienie się w naszych głowach.
Przygotowaliśmy dla Was pierwszą część reklam, które poruszają problem uzależnienia od nikotyny. Zobaczcie szokujące kampanie i dajcie nam znać, która z nich najbardziej podziałała na Waszą wyobraźnie!
Zobacz również
#9
Miroslav Vujovic zaprezentował oryginalny i sugestywny sposób do przekonania ludzi, jak negatywnie na nasz organizm wpływa uzależnienie od nikotyny. Artysta na opakowaniu paczki papierosów umieścił młodą kobietę o śnieżnobiałym uśmiechu. A co jeśli po kolei wyciągniemy papierosy z paczki?
#8
Mówi się, że płuca są jak gąbki, które stworzone zostały, by filtrować wdychane przez nas powietrze, jednak u palaczy sprawy mają się trochę inaczej. Ile rakotwórczej smoły można wycisnąć z takiej „gąbki”?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#7
Dlaczego w tej niemieckiej kampanii, która ostrzegać ma przed niepożądanymi skutkami palenia, dziewczynka widzi martwych ludzi? Pamiętaj, że palenia nie rzucasz tylko dla siebie, ale także dla swoich bliskich .
#6
Papierosy, od lat huczy się, że są niezdrowe dla naszego organizmu, do tego ich uciążliwy zapach. Od pierwszego papierosa, którego zapalimy, w naszym ciele zaczynają się mutację. Jakie?
#5
Doskonale wiemy, że bycie aktywnym palaczem to jedno, istnieje jeszcze bierne palenie. Pamiętaj, że palenie to nie tylko samobójstwo, ale i morderstwo…
#4
Korporacja Phillip Morris została mocno dotknięta w przewrotnej kampanii antynikotynowej. Na plakacie widzimy popiół z papierosa przyrównany do popiołów człowieka. W domyśle – śmierć zapewne nastąpiła wskutek choroby wywołanej paleniem.
#3
Wszyscy dobrze wiemy, że papierosy zabijają. Jeśli chcesz podjąć z nimi walkę, musisz pamiętać, że będzie ona długa i mozolna. Ale czy każdy wie, jakie zmiany powodują w organizmie?
#2
Korporacje nikotynowe zarabiają setki miliardów dolarów rocznie ze sprzedaży papierosów. Organizacja Truth zapytała pracowników jednej z takiej korporacji, czy wiedzą ile dziennie osób umiera z powodu nikotyny?
#1
Nic tak nie dociera do ludzi, jak żywe przykłady. W jednej z amerykańskich kampanii poznajemy Terrie, niegdyś piękną cheerleaderkę, która przyznaje, że pali od 13 roku życia. Usunięcie krtani sprawiło, że odstawiła rujnujące jej życie papierosy.