Blue 449 rozpoczyna współpracę z Primo Gusto

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Blue 449 rozpoczyna współpracę z Primo Gusto

Firma Melissa Kikizas, właściciel marki Primo Gusto, rozstrzygnęła przetarg mediowy. Jej nowym partnerem odpowiedzialnym za realizację strategii mediowej, planowanie oraz zakup mediów została agencja Blue 449.

Pierwszym wspólnie realizowanym projektem jest rozpoczęta właśnie kampania makaronów Primo Gusto. W kampanii wykorzystano spoty telewizyjne, podkreślające autentyczny południowy temperament marki, oraz kreacje digitalowe.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij