Ruszyła kampania wspierająca loterię Tatry

15 stycznia br. ruszyła kampania wspierająca tegoroczną edycję loterii Tatry. Promocja pod hasłem „Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę” wspierana będzie również działaniami w Internecie oraz punktach sprzedaży.
O autorze
1 min czytania 2018-01-16

15 stycznia 2018 r. marka Tatra wystartowała z kampanią telewizyjną wspierającą kolejną edycję lubianej przez konsumentów loterii promocyjnej. – Oceniając wyniki z poprzedniego roku, nie mieliśmy wątpliwości, że warto ponowić akcję. Taka forma promocji nie tylko odpowiada na oczekiwania konsumentów, ale co najważniejsze przyczynia się do umacniania pozycji marki na rynku. – mówi Aleksandra Zielińska, Kierownik marki Tatra.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z dwóch wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne) w promocyjnym opakowaniu (butelka i puszka), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej. Informacje dotyczące promocji oraz odbioru nagród dostępne są na stronie www.tatra.pl.

Oprócz kampanii telewizyjnej (emitowanej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) promocję wspierać będą działania w Internecie oraz w punktach sprzedaży. Loteria rozpoczęła się 15 stycznia 2018 r. i potrwa do 30 czerwca 2018 r.

Za obsługę promocji odpowiada agencja G3. Za komunikację telewizyjną agencja Heart&Brain, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom. Projekty opakowań przygotowała agencja MH-ART, a POSM  agencja Global. Działania PR realizuje agencja Hope, a działania digitalowe – agencja GoldenSubmarine.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

*Biorąc pod uwagę liczbę nagród oraz czas trwania loterii, statystycznie co sekundę można wygrać piwo Tatra, a co godzinę 300 pln.

Słuchaj podcastu NowyMarketing