Young Creatives Cannes 2018 - młode lwy budzą się w styczniu!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Young Creatives Cannes 2018 - młode lwy budzą się w styczniu!

Ruszyły zapisy do kolejnej polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes. Dwuosobowe zespoły mogą nadsyłać zgłoszenia do 1 lutego. Podobnie jak w zeszłym roku startować można w siedmiu kategoriach – PRINT, FILM, DIGITAL , DESIGN, PR, MEDIA oraz CLIENTS.

Nagrodą główną w każdej kategorii jest udział w międzynarodowych finałach konkursu Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions, który odbędzie się w czerwcu 2018 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Young Creatives to największy w Polsce projekt skierowany do młodych pracowników zajmujących się komunikacją marketingową. To nie tylko szansa na udział w międzynarodowych finałach Cannes Lions czy Eurobest. To również okazja do zaprezentowania swojego potencjału kreatywnego, samodzielnego zmierzenia się z prawdziwym briefem oraz bycia ocenionym i docenionym przez najlepszych z branży.

Zasady Young Creatives Cannes są proste. W konkursie mogą startować osoby urodzone po 25 czerwca 1987 r. (nieukończone 31 lat). Wszystkie zakwalifikowane zespoły mają za zadanie przygotować pracę stanowiącą odpowiedź na brief przygotowany przez partnerów poszczególnych kategorii. Uczestnicy na wykonanie zadania mają 24 godziny. Wyjątek stanowi kategoria Film, oraz Clients, w których czas wykonania zadania wynosi 48 godzin.

Podobnie jak w poprzednich latach uczestnicy kategorii PRINT będą mieli za zadanie wykonanie layout'u reklamy drukowanej. W kategorii FILM zadaniem będzie stworzenie spotu do internetu. W przypadku kategorii MEDIA i PR będzie to propozycja strategii działań odpowiednio mediowych i PR-owych. Osoby biorące udział w kategorii DESIGN stworzą identyfikację wizualną, logotyp produktu lub projekt opakowania. Zadaniem w kategorii DIGITAL będzie opracowanie zintegrowanej kampanii w Social Media. Z kolei młodzi marketerzy startujący w kategorii CLIENTS opracują brief kreatywny.

Prace zespołów oceniać będzie jury dedykowane każdej kategorii. Przedwodniczącą YC Design jest Agnieszka Koćmierowska, Creative Group Head z Ogilvy&Mather. Kategorią YC Digital zaopiekuje się Kuba Sagan, Dyrektor Kreatywny z agencji K2. Obradom w kategorii YC PR przewodniczyć będzie Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR. Prace młodych marketerów – YC Clients, oceniać będzie jury pod przewodnictwem Dawida Szczepaniaka, Dyrketora Kreatywnego agencji VML Poland. Przwodniczącym łączonego jury YC Print/ Film jest Martin Winther, Creative Director&Partner z 180heartbeats + JUNG V. MATT. Prace w kategorii Media oceniać będzie jury pod przewodnictwem Anny Gruszki, Chief Digital Officer z IPG Mediabrands.

Eliminacje odbędą się w okresie 16 lutego – 12 marca w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie.

Zgłoszenia można wysyłać do 1 lutego na adres: adam.habielski@sar.org.pl

Więcej informacji na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij