Noworoczna wyprzedaż modeli SKODY z 2017 roku wspierana kampanią

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Noworoczna wyprzedaż modeli SKODY z 2017 roku wspierana kampanią

SKODA ruszyła z noworoczną wyprzedażą modeli z 2017 r. W skład oferty promocyjnej wchodzi 6 modeli, a zniżki sięgają 15 tys. złotych. Za działania reklamowe odpowiada Isobar Polska.

Kampania reklamowa obejmuje 15'' i 30'' spoty telewizyjne, a także spoty radiowe. Działania prowadzone w kałach ATL wspierają online i social. Spot będzie emitowany na głównej antenie telewizji Polsat oraz w jej kanałach tematycznych, w TVN oraz na antenie TVP. Działania online obejmą kampanię display na emitowaną m.in. w serwisach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Otomoto.pl, OLX.pl, Allegro.pl oraz na Gazeta.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za strategię, kreację i nadzór nad działaniami reklamowymi odpowiada, działająca w ramach Isobar Poland Group, agencja Isobar Polska. Media zaplanował i zakupił dom mediowy PHD Rocket. Za produkcję spotów TV odpowiada Papaya Films.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij