Celem międzynarodowych działań realizowanych dla drukarni internetowej Chroma, jest znalezienie osoby, która wcieli się w rolę Menedżera Gwarancji Jakości podejmując najpozytywniejszą pracę świata. Za miesiąc wykonywania obowiązków szczęśliwiec otrzyma pensję w wysokości 60 tys. zł.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Grupa On Board Think Kong odpowiada za całościową realizację działań promocyjnych, w tym za przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowej, współpracę z influencerami, działania PR i social media w kanałach Facebook, YouTube i Twitter. Materiały graficzne oraz treści wizualne na potrzeby tego projektu opracował Team Kreatywny Grupy.
Grupa On Board Think Kong stworzyła także dedykowany akcji landing page. Za jego pomocą, do 4 lutego, można zgłaszać chęć udziału w procesie rekrutacyjnym.
Kampania promocyjna realizowana będzie przez ok. 3 miesiące. Wspierają ją także działania w blogosferze oraz w polskich i zagranicznych serwisach rekrutacyjnych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Autorami koncepcji kreatywnej jest team kreatywny współpracujący z agencją: Michał Berger i Tomasz Chojnacki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing