Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg PepsiCo na obsługę digital marki Rockstar

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg PepsiCo na obsługę digital marki Rockstar

Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg marki Rockstar, na obsługę jej budżetu digital. Rockstar to brand napoju energetycznego z portfolio koncernu PepsiCo.

Umowa została podpisana na rok - współpraca rozpoczęła się w grudniu 2017 i potrwa przez cały rok 2018. Biuro Podróży Reklamy zajmie się m.in. opracowaniem i implementacją strategii komunikacyjnej i mediowej marki Rockstar w digitalu, obsługą kanałów social mediowych oraz realizacją dedykowanych akcji reklamowych i aktywacji digitalowych. Komunikacja będzie związana z rozwijaniem niedawno wprowadzonego przez markę Rockstar formatu międzynarodowego „Party like a Rockstar“.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do zadań agencji należeć będzie także tworzenie kreacji statycznych i wideo. 

Marka Rockstar Energy Drink powstała w 1998 r. w Stanach Zdjednoczonych. Dostępna jest obecnie w 25 krajach na świecie, oferując aż 21 różnych wariantów swojego napoju. Na polskim rynku napój energetyzujący Rockstar jest obecny od 2012 r.

Rockstar Energy Drink jest marką silnie zakorzenioną w obszarze sportów ekstremalnych, współpracuje z topowymi zawodnikami uprawiającymi tego typu dyscypliny. Jej motto brzmi: „Party like a Rockstar”, co ma oddawać charakter brandu kierowanego do aktywnych konsumentów nieustannie poszukujących nowych bodźców i energii do intensywnego życia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij