Anna Bartoszewska dyrektor generalną Zenith, nowa rola Justyny Mazur

Anna Bartoszewska, dotychczas Partner Zarządzający w agencji mediowej Zenith, awansowała na stanowisko Dyrektor Generalnej i będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój i efektywne działanie agencji, pozyskiwanie nowych klientów, rozwój kompetencji strategicznych i digitalowych oraz...
O autorze
1 min czytania 2018-01-18

…poszerzanie portfolio produktów i rozwiązań wspierających wzrost biznesu klientów. Dołącza również do zarządu Publicis Media. 

Justyna Mazur, Partner Zarządzający w Zenith, zwiększy zakres swojej odpowiedzialności. Będzie on obejmował współpracę z kluczowymi klientami agencji, implementację rozwiązań wspierających rozwój ich biznesu, zarządzanie zespołami klienckimi i zapewnienie najwyższych standardów obsługi. Mazur będzie również odpowiadała za współpracę z globalną siecią Zenith, wymianę wiedzy i wdrażanie sieciowych narzędzi.

Agata Lauko zrezygnowała z funkcji Dyrektora Generalnego Zenith oraz członkostwa w zarządzie Publicis Media i rozstanie się z firmą z końcem stycznia. 

Stery agencji przejmują doświadczone menedżerki, cieszące się dużym zaufaniem zespołu i klientów. W ciągu kilkunastu lat pracy w Zenith, Anna Bartoszewska i Justyna Mazur wielokrotnie udowodniły swoją skuteczność biznesową oraz umiejętności zarządzania. Ich bogate doświadczenie, sukcesy w budowaniu największych marek i gotowość na wyzwania, jakie stawia dzisiejszy rynek, są gwarancją dynamicznego wzrostu agencji – powiedział Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Anna Bartoszewska jest związana z branżą mediową od 2004 roku. W 2005 roku zaczęła pracę w Zenith, gdzie przeszła kolejno wszystkie szczeble kariery zawodowej.

Justyna Mazur ma 16-letnie doświadczenie w branży mediowej. Od początku swojej kariery – z wyjątkiem 2 lat na stanowisku Zastępcy Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej ds. Mediów w Polkomtel – związana z Zenith.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się