TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Produkcje Leo Burnett podbijają You Tube

Aż 8 razy spoty wyprodukowane globalnie przez Leo Burnett zostały uznane za najchętniej oglądane przez konsumentów w 2017 roku w serwisie YT. Ich potencjał kreatywny wyniósł agencję na pierwsze miejsce w rankingu opublikowanym przez Adweek i Google.
O autorze
1 min czytania 2018-01-18

Lista top czterech agencji, które przez cały rok, w publikowanych comiesięcznie rankingach oglądalności reklam, zdobywały najlepsze wyniki została ogłoszona na początku stycznia. Leo Burnett zajęła pierwsze miejsce i stanęła na czele listy z imponującą ilością organicznych odsłon swoich produkcji.

„Bycie gwiazdą kreacji i mediów to tylko podstawa, ale agencje takie jak tegoroczny zwycięzca Leo Burnett mają wyjątkową zdolność do wielokrotnego tworzenia imponujących, niezapomnianych treści, które się wyróżniają” – wynik Leo Burnett komentuje Google w magazynie Adweek

W zestawieniu reklam zrealizowanych przez zwycięską agencję został wyróżniony spot „Mr. Clean – Cleaner of Your Dreams”, który w 2017 dwukrotnie wychodził na prowadzenie w comiesięcznych rankingach oglądalności spotów na YT.

Model, który w Stanach Zjednoczonych zyskuje coraz większe uznanie polega na testowaniu odbioru reklamy przez konsumenta „na żywo”. W dzisiejszych czasach You Tube sprawdza się dużo lepiej jako grupa focusowa niż badania ilościowe, stosowane wcześniej. Przykładem takiego podejścia są produkcje realizowane przez Leo Burnett w USA dla marki Samsung.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wygrana Leo Burnett pokazuje, że model partnerski zbudowany na zaufaniu do agencji daje o wiele lepsze wyniki kreatywne. Content, który nie jest zabijany w salkach fokusowych broni się sam. Chcemy tworzyć reklamy, które ludzie chcą oglądać. You Tube szybko to weryfikuje, więc paradoksalnie model amerykański jest również bardziej efektywny – mówi Jacek Szulecki, Executive Creative Director Leo Burnett Warsaw. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing