Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Role zostały odwrócone! Fotograf odtwarza seksistowskie reklamy z lat 40., 50. i 60

Role zostały odwrócone! Fotograf odtwarza seksistowskie reklamy z lat 40., 50. i 60
Nie jest tajemnicą fakt, że reklamodawcy z lat 40., 50. i 60. widzieli kobiety jako idealne gospodynie domowe, które pół życia spędzają w kuchni, chętnie przyjmowałyby klapsy, gdyby odważyły się kupić nieświeżą kawę i przynosiłyby śniadanie na kolanach mężowi, gdy ten miał modny krawat!
O autorze
1 min czytania 2018-01-19

fot. Eli Rezkallah for Plastik Studios 2018

Fotograf bierze seksistowskie reklamy i odwraca role płci. Pomysł prosty, ale skuteczny. To projekt, który ma dużą szansę, by dążyć do lepszej prezentacji kobiet w mediach!

„Nie przejmuj się kochany, nie przypaliłeś piwa” to tylko jedna z kreacji, które wyśmiewały seksistowski humor dawnych reklam. Zobaczcie wszystkie fotografie Eli Rezkallah, jest się do czego pouśmiechać 🙂

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

“We are #WomenNotObjects”, akcja, która poruszała problem, jakim jest uprzedmiotowianie i seksualizacja kobiet w przekazach reklamowych, również bardzo szybko obiegła Internet.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Marka Sally Hansen powiedziała „stop” silnie męskim przekazom i stworzyła alternatywny świat, nazwany Shetopia, w którym to kobiety są liderami, decydują o sobie, spotykają się z młodszymi mężczyznami, czy płacą w restauracjach. W spocie możemy zobaczyć przykłady stereotypów, z którymi muszą radzić sobie kobiety.

PS3

Audi podczas zeszłorocznego Super Bowl zadał widowni proste pytania: co powiesz swojej córce? Że jej dziadek jest więcej wart niż jej babcia? Że jej tata jest więcej wart niż jej mama?

Marka poza szansą na reklamowanie nowego Audi A5 Sportback wykorzystała swój spot jako platformę do zabrania głosu w ważnej społecznie sprawie – kwestii równouprawnienia!

PS4 

Problem dysproporcji pomiędzy mężczyznami a kobietami ciągle jest poruszany. FCKH8.com, marka odzieżowa, która w dość nietypowy sposób walczy z rasizmem, homofobią i seksizmem postanowiła go poruszyć w swojej kampanii. W spocie bluzgające dziewczynki wyjaśniają i zwracają uwagę na te problemy. Jedna z nich dodaje nawet, że „nie powinnam potrzebować penisa, by zarabiać”.

 

źródło zdjęć: konbini.com