Leo Burnett powiększa dział Client Service

Trzy nowe osoby dołączyły do zespołu Leo Burnett. Małgorzata Bęczkowska, Katarzyna Barczuk oraz Luiza Szymańczak rozpoczęły pracę w dziale Client Service teamu Orange – nowego klienta agencji.
O autorze
1 min czytania 2018-01-22

Małgorzata Bęczkowska objęła w Leo Burnett stanowisko Account Director’a i pokieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę Orange. Ponad dwunastoletnie doświadczenie w branży zdobywała obsługując takie marki jak: Visa, Microsoft, Premier czy MSW. Wcześniej pracowała w Saatchi & Saatchi IS.

Stanowisko Account Supervisor’a w teamie Orange Leo Burnett objęła Katarzyna Barczuk. Posiada ona sześć lat doświadczenia w branży, które zdobywała obsługując takich klientów jak: Bank BPH, Orange, JBB czy Carrefour. Poprzednio pracowała w agencji Saatch&Saatchi IS.

Oba transfery do Leo Burnett podyktowane są strategią Power of One, według której Publicis Groupe tworzy multidyscyplinarne zespoły.

Do teamu Obsługi Klienta Orange w Leo Burnett na stanowisko Account Manager’a dołączyła również Luiza Szymańczak, która związana była wcześniej z agencją Kropka Bordo i Ogilvy&Mather. Pracowała na rzecz takich klientów jak: Reckitt Benckiser, USP Zdrowie czy Dr Eris HOTELE &SPA. Posiada 10 lat doświadczenia w branży.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj