TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Po nagrody do saloniku

Ponad 700 tysięcy nagród zostało wydanych w salonikach prasowych Kolportera w 2017 r. w ramach różnego rodzaju akcji promocyjnych.
O autorze
1 min czytania 2018-01-22

Wydawanie nagród w sieci własnych punktów sprzedaży to tzw. usługa redempcji. W 2017 r. z tej oferty korzystali m.in.: Winiary, Kamis, Ferrero, Play, Plus.

– Redempcja cieszy się sporym zainteresowaniem dostawców i producentów – w 2017 r., w porównaniu do 2016 r., wydaliśmy o ok. 100 tysięcy więcej nagród. Ta forma wsparcia akcji i konkursów pozwala przede wszystkim na znaczne ograniczenie kosztów logistycznych. Cały proces dystrybucji nagród bierzemy na siebie, a z uwagi na skalę naszej sieci jesteśmy w stanie realizować nawet największe programy promocyjne – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera. Jako przykład akcji cieszącej się dużym zainteresowaniem klientów podaje kampanie Winiar – osoby, które kupiły wskazane produkty za kwotę minimum 10 zł miały możliwość odebrać w saloniku nagrodę w postaci ozdobnej deski do krojenia.

– Nasz system informatyczny pozwala nam na realizację również bardziej skomplikowanych akcji, związanych np. z realizację kodów, czy łączących kilka etapów zdobywania nagród. W 2017 r. już po raz drugi organizowaliśmy akcję, w której klient za zakup trzech wybranych napojów PepsiCo otrzymywał drukowany przez nas unikalny kod, uprawniający do odebrania biletu wstępu do jednego z JuraParków. Wydaliśmy ponad 16 tysięcy tego typu kodów, o ok. tysiąc więcej niż w poprzednim roku – dodaje Robert Szczepaniak.

Równolegle z ofertą wydawania nagród Kolporter realizuje także dla dostawców i producentów programy samplingowe, polegające na dystrybucji materiałów reklamowych lub próbek towarów klientom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ponad 900 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju ponad tysiąc osób.

Słuchaj podcastu NowyMarketing