Na początku był Rafał i Sławek. Zaraz potem ponad pół miliona stałych widzów na YouTube. LifeTube wita na pokładzie Grupę Filmową Darwin!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Na początku był Rafał i Sławek. Zaraz potem ponad pół miliona stałych widzów na YouTube. LifeTube wita na pokładzie Grupę Filmową Darwin!

G.F. Darwin dołączają do LifeTube - największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie. Sieć będzie odpowiedzialna m.in. za koordynowanie współprac twórców z markami, sprzedaż kampanii reklamowych na kanale i we wszystkich mediach społecznościowych Grupy oraz...

...zapewnienie twórcom wsparcia managerskiego i technicznego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube mogą liczyć nie tylko na profesjonalną opiekę managerską, ale również na wsparcie ze strony całego zespołu, który na co dzień odpowiada m.in. za opracowywanie strategii, kreację i realizację współprac oraz optymalizację i pozycjonowanie kanałów. Współpraca z siecią partnerską daje youtuberom gwarancję nieustannego rozwoju i możliwość tworzenia kampanii z polskimi i globalnymi markami.

Cieszymy się, że możemy wspierać tak ambitne projekty, jak G.F. Darwin, które udowadniają, że na YouTube jest miejsce na bardzo wartościowe rozrywkowe treści. W LifeTube zależy nam przede wszystkim na tym, by reprezentować najlepszych youtuberów i wspierać ich w wszechstronnym rozwoju. Dlatego dbamy nie tylko o kanały na YouTube i profile w social media, ale przede wszystkim o ich twórców i to ich chcemy najsilniej wspierać - KOMENTUJE ANNA MIKOŁAJCZAK, SENIOR ACCOUNT MANAGER W LIFETUBE, NOWA MANAGERKA G.F. DARWIN.

Bardzo się cieszymy i mamy nadzieje na super współpracę, która zaowocuje naprawdę fajnymi, wartościowymi projektami! - KOMENTUJE MAREK HUCZ, JEDEN Z ZAŁOŻYCIELI G.F. DARWI.

Na YouTube jest miejsce na jakościowy content

Grupa Filmowa Darwin to najbardziej profesjonalny kanał rozrywkowy na polskim YouTube. Produkowane treści cechuje ogromna dbałość o szczegóły i jakość, za którą odpowiedzialna jest kilkunastoosobowa ekipa operatorów, scenarzystów oraz charakteryzatorów. Ich kanał subskrybuje niemal 550 tysięcy widzów, którzy tworzą bardzo lojalną i zaangażowaną społeczność. Nie tylko biorą czynny udział w nowych projektach twórców, ale również wspierają ich działania przez wpłaty w serwisie crowdfundingowym Patronite.

Publikowane treści wysokiej jakości w połączeniu z wierną publicznością i profesjonalnym wizerunkiem to również najbardziej pożądane cechy dla reklamodawców. Z punktu widzenia klienta istotne jest bowiem to, aby oprócz organicznego zasięgu gwarantowanego przez influencera, zawartość kanału wpisywała się w prezentowane przez markę wartości, a sam twórca potrafił być świadomym ambasadorem produktu.

Od pierwszego wideo do pół miliona widzów

Grupa Filmowa Darwin została powołana do życia w 2012 roku przez Marka Hucza i Jana Jurkowskiego, studentów krakowskiej PWST. Początek ich youtubowej twórczości to szesnastoodcinkowa seria “Mistrz Motyl”. Po niej przyszedł czas na “Wielkie pytania”, którym czoła stawiał Ludwik Montgomery - postać wykreowana przez Jana.

Jednak największą popularność przyniosły im Wielkie Konflikty oraz Shorty Darwina. W tych pierwszych Marek grał już m.in. Rafała-Boga, Babę Jagę i Juliusza Słowackiego, a Jan Jezusa, Sławka-Lucyfera oraz Adama Mickiewicza. Rafał i Sławek - niegdyś pracownicy C.H.A.O.S.u, z którego zrodziło się N.I.E.B.O. a w jego następstwie Piekło 2.0, są ulubieńcami tysięcy fanów, którzy ostatecznego finału ich perypetii wyczekiwali niemal 1,5 roku!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij