TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

K2 Media stawia na dalszy rozwój technologii i innowacje. Łukasz Plona przechodzi z Value Media do K2 Media

K2 Media intensyfikuje proces integracji swoich narzędzi digitalowych. Z początkiem nowego roku do agencji dołączył Łukasz Plona, który jako Innovation & Technology Director będzie odpowiedzialny za rozwój jej zaplecza technologicznego oraz poszerzanie i udoskonalanie posiadanych przez nią...
O autorze
1 min czytania 2018-01-25

…kompetencji digitalowych. Zapowiadana przez agencję integracja będzie dotyczyła przede wszystkim obszarów odpowiedzianych za planowanie mediów, Pragrammatic, SEM oraz Business Intelligence.

„Dziś integracja danych jest największym wyzwaniem dla wszystkich agencji i domów mediowych. Dlatego wdrażając nowe narzędzia digitalowe myślimy już nie tylko o bezpośrednich efektach. Idziemy o krok dalej. Badamy, jak dane narzędzie będzie się zachowywało w całym ekosystemie rozwiązań i aplikacji, którymi już dysponuje klient. To wymaga zunifikowanego podejścia i zaangażowania ekspertów z różnych dziedzin – od digitalu, po analitykę i IT. Łącząc informację z wielu źródeł, dostarczamy klientom konkretną wiedzę” – zapowiada Łukasz Plona, Innovation & Technology Director w K2 Media.

Plona jest ekspertem w dziedzinie tworzenia strategii mediowych, rozwijania wielokanałowych działań marketingowych oraz wdrażania nowych narzędzi z pograniczna Business Intelligence. Doświadczenie zbierał między innymi w agencji Cube Group S.A. oraz ostatnio – Value Media. Najważniejsze marki, dla których pracował to: PLL LOT, Avans, IdeaBank, Castorama, UPC, Media Expert, Tchibo, TUI oraz Aviva.

Głównymi obszarami jego działań w K2 Media będzie praca nad rozwojem własnej platformy zarządzania danymi (Data Management Platform), poszerzanie kompetencji programatycznych oraz wspomniana integracja usług data-driven.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj