Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kolejne spotkanie i warsztaty w cyklu CRASH Mondays

W pierwszy poniedziałek lutego w Pauza In Garden (05.02) odbędzie się spotkanie pt. E-commerce: Jak wesprzeć sprzedaż, dzięki marketingowi.
O autorze
0 min czytania 2018-01-25

W ramach spotkania na scenie wystąpią:

  1. Mateusz Muryjas || Analityczny / eventpack
  2. Michał Blak || edrone
  3. Maciek Methoes || WAYNET
  4. Łukasz Kozłowski || Shoper

Tydzień później odbędą się warsztaty z Google Analytics (z Semahead). A dwa tygodnie później warsztaty z monitoringu sieci w kontekście budowania wizerunku marki (Newspoint)

Warsztaty odbędą się w restauracji Food & People by Pastrami Deli w Krakowie.

Informacje o zapisach znajdują się na fanpage’u.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj