TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nespresso dołącza do klientów AF.agency

Nespresso, producent najwyżej jakości kawy, rozpoczęło współpracę z agencją digitalową AF.agency. AF.agency zajmie się działaniami e-commerce marki, m.in. prezentacją produktów w sieci i kompleksową obsługą kart produktowych ekspresów do kawy Nespresso.
O autorze
1 min czytania 2018-01-26

Pierwszy etap prac obejmie platformy internetowe RTV Euro AGD i OleOle! Agencja odpowiedzialna będzie za kompleksowy audyt, stworzenie i wdrożenie kart produktowych oraz optymalizację konwersji marki Nespresso.

Ze strony AF.agency liderem projektu jest Maciej Raczak, Account Director.

Współpraca jest wynikiem przeprowadzonego przetargu.

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i punktem odniesienia na rynku porcjowanej kawy najwyższej jakości. Firma współpracuje z ponad 70 tys. rolników w 12 krajach w ramach programu AAA Sustainable Quality™, który ma na celu wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju na plantacjach i w ich okolicach. Stworzony w 2003 roku we współpracy z Rainforest Alliance program pozwala poprawić ilość i jakość zbiorów, zapewniając zrównoważoną produkcję kawy wysokiej jakości i poprawiając jakość życia plantatorów i ich społeczności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Główna siedziba Nespresso znajduje się w szwajcarskiej Lozannie, a firma prowadzi działalność w 69 krajach i zatrudnia ponad 12 tys. osób. W 2016 sieć punktów sprzedaży Nespresso obejmowała ponad 600 placówek.

Więcej informacji dostępne jest na firmowej stronie Nespresso: www.nestle-nespresso.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się