TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Budweiser stawia na wspólnotę i pokazuje się z zupełnie innej strony. Piękny spot stworzony specjalnie na Super Bowl

Budweiser stawia na wspólnotę i pokazuje się z zupełnie innej strony. Piękny spot stworzony specjalnie na Super Bowl
Co roku o marce Budweiser staje się głośno dzięki reklamom stworzonym na Super Bowl. Jednak w tym roku marka planuje wykorzystać minutę drogiego czasu antenowego do promowania inicjatywy wodnej firmy zamiast swojego piwa.
O autorze
1 min czytania 2018-01-29

Bohaterami nowego spotu matki są pracownicy firmy, w tym m.in. Kevin Fahrenkrog, dyrektor generalny browaru, a film pokazuje linię produkcyjną piwa, która w pewnym momencie zmienia się nie do poznania. W reklamie jeden z szefów odbiera pilny nocny telefon, przez który wprowadza zmiany na linii produkcyjnej, dlaczego?

Budweiser, chce zwrócić uwagę na fakt, że nie jest tylko dostawcą piwa, zaopatruję ludzi również w wodę – wtedy, gdy wymaga tego np. klęska żywiołowa.

Od 1988 r. pracownicy browaru pomogli dostarczyć ponad 79 milionów puszek wody do miast w USA, które cierpiały na jej brak przez klęski żywiołowe. Dlatego wybór piosenki w tle nie wydaje się być przypadkowy 🙂

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka podczas zeszłorocznego Super Bowl opowiedział historię jednego z założycieli browaru, Adolphusa Buscha.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tegoroczna „super rozgrywka” przed nami, ale marki powoli zaczynają ujawniać swoje spoty. Marka Skittles postanowiła pójść pod prąd i przygotowuje na zbliżający się finał rozgrywek ekskluzywną reklamę. Taką, którą zobaczy tylko jedna osoba!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Pepsi również zaprezentowała nam teaser reklamy, która pojawi się na Super Bowl. Reklama ma być świeżym spojrzeniem na historię reklamy z 1992 roku, a spot powstał z okazji 120 lat istnienia marki!