TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Coca-Cola oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od sierpnia 2018 roku

Polski Związek Piłki Nożnej ma przyjemność poinformować, że związał się umową sponsorską z firmą Coca-Cola. Począwszy od 1 sierpnia 2018 roku, koncern zostanie Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet...
O autorze
1 min czytania 2018-01-30

…reprezentacji młodzieżowych, a także portalu Łączy Nas Piłka. Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 roku.

Podpisanie umowy sponsoringowej z Coca-Cola jest naturalną konsekwencją wieloletniej strategii budowania silnej marki PZPN i Reprezentacji Polski. Cieszymy się, że firma o globalnym zasięgu, która od wielu lat jest partnerem najważniejszych imprez sportowych na świecie, docenia potencjał organizowanych przez nas wydarzeń oraz dostrzega korzyści płynące ze współpracy z Federacją oraz naszymi Reprezentacjami – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Cieszymy się z nawiązanej współpracy i jesteśmy przekonani, że przyniesie ona korzyści dla obydwu stron. Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Nożnej traktujemy jako strategiczne biznesowo na kolejne lata. To dla nas ogromne wyróżnienie i jesteśmy dumni z tego, że będziemy mogli wspierać drużynę uwielbianą przez Polaków – komentuje Stoyan Ivanov, Country Manager Coca-Cola Poland Services.

W ramach umowy Coca-Cola otrzymała prawo do posługiwania się tytułami „Oficjalnego Sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski”, w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową oraz „Oficjalnego Partnera serwisu Łączy Nas Piłka”. Do komunikacji faktu sponsoringu firma będzie się posługiwać logotypem kompozytowym. Od 1 sierpnia 2018 roku logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, portalu Łączy Nas Piłka, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca z PZPN to naturalna kontynuacja szerokiego zaangażowania marki w aktywności sportowe, zarówno na poziomie globalnym jak i lokalnym. Już teraz możemy potwierdzić, że Coca-Cola przygotowuje dla konsumentów szereg aktywności związanych z wizerunkiem Reprezentacji. Obecność planowana jest zarówno w mediach i handlu, budując tym samym zaangażowanie wokół marki oraz partnerstwa z Reprezentacjami Polski – mówi Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola Poland Services.

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka zależna The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się