Old Spice podczas Gali rozdania nagród Grammy wyświetlił reklamę, której nikt nie zrozumiał…

Old Spice podczas Gali rozdania nagród Grammy wyświetlił reklamę, której nikt nie zrozumiał…
Jeśli oglądałeś nagrody Grammy tej niedzieli to wiesz, że Old Spice stworzył reklamę, która jest jedną z najdziwniejszych w historii reklam marki. Skąd pomysł na taki rozwój sytuacji? Dlaczego tyle kobiet w spocie poszukuje Old Spice?
O autorze
1 min czytania 2018-01-30

Nie chcemy zdradzać fabuły, ale spot wyświetlany podczas Grammy był w całości po francusku i nie miał żadnych napisów, a to sprawiło, że był najbardziej tajemniczym zjawiskiem dla osób nie posługujących się językiem francuskim.

Jest to oczywiście bardzo odważne posunięcie, które wykorzystuje drogi czas antenowy tylko po to, aby opowiedzieć historię, którą mało kto zrozumie. Old Spice podjął się zadania, mając nadzieję, że wzbudzi ciekawość i wygeneruje buzz w mediach społecznościowych. Po obejrzeniu spotu na Gali, zaciekawieni mogli przejść na kanał marki na YouTubie, aby zobaczyć, o co chodziło bohaterce spotu. My mamy dla Was już wersje z napisami 😉

Spot miał zwrócić uwagę nie tylko mężczyzn, ale także zainteresować wszystkie Panie!

Co myślicie o akcji marki?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Współpraca Old Spice z agencją Wieden+Kennedy zaowocowała serią świetnych kampanii i szalonych reklam, których wyróżnikiem jest absurdalny humor i nieposkromiona wyobraźnia. Jednak spot „Horrifying Mutant Nightmare Abomination (Remix)” to zupełnie inny poziom szaleństwa!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zobaczcie zatem, co się dzieje, gdy chłopcy zaczynają używać kosmetyków i stają się mężczyznami, dziewczyny zaczynają być partnerkami, a matki zaczynają być smutne.