BE7 wprowadza nową strategię w outdoorze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BE7 wprowadza nową strategię w outdoorze

Polski producent sprzętu outdoorowego CUMULUS powierzył agencji strategiczno-kreatywnej BE7 swoją markę, w wyniku czego już wkrótce zmieni się jej strategia komunikacji oraz tożsamość.

CUMULUS to Polska marka, która odnosi coraz większe sukcesy na rynku zagranicznym, w związku z czym nadszedł czas na aktualizację jej wizerunku. Aby jednak można było zobaczyć efekt wizualny, najpierw trzeba przeprowadzić prace u podstaw dookreślając i definiując jej osobowość, wartości i emocje, które pozwolą firmie w spójny sposób rozwijać się na wielu płaszczyznach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja strategiczno – kreatywna BE7 przeprowadzi swojego klienta, przez cały proces rebrandingu.

Prace jeszcze w toku. Ich efekty będzie można zobaczyć niedługo.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij