Netflix wypuszcza nowy serial i występuj z nową kampanią podczas targów CES 2018. Wystawa jest... dziwna?

Netflix wypuszcza nowy serial i występuj z nową kampanią podczas targów CES 2018. Wystawa jest... dziwna?

Netflix ostro wziął się do promocji swoich produkcji nie tylko na polskim rynku. 2 lutego w stolicy ma zostać otwarty pawilon Altered Carbon, który przez trzy dni będzie zachęcał do obejrzenia najnowszego serialu.

Nie będzie to pierwsza promocja produkcji. Ci którzy odwiedzili targi CES 2018 w Las Vegas mogli zobaczyć „kawałek” przyszłości.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jedno ze stoisk na targach powstało jako promocja firmy Psychasec, choć promowało Altered Carbon, serial który w Polsce znajdziemy pod nazwą "Modyfikowany węgiel". Akcja dzieje się 300 lat w przyszłość, kiedy "Społeczeństwo zostało zmienione przez nową technologię, świadomość może zostać zdigitalizowana, a ciała ludzkie są wymienne.”

PS

Netflix z okazji premiery nowego sezonu Stranger Things zorganizował akcje w jednej ze stacji na warszawskim Powiślu. Stojaki na rowery pokrywała lepka maź, a zamiast dobrze znanych wszystkim miejskich rowerów stoją modele jednośladów z lat osiemdziesiątych - m.in. BMX i Wigry 3. Wszystko było zaplątane w gęstą pajęczynę i oplecione konarami drzew.

PS2

Z kolei z okazji premiery trzeciego sezonu serialu marka stworzyła kilka dobrych akcji kontekstową kampanię OOH, w której agencja DonerLA umieszcza reklamy w łazienkach klubów i barów, gdzie klienci w latach 90. konsumowali towar kartelu Cali.

 

 

źródło: adwwek.com

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij