Strona polskiego oddziału jednej z największych na świecie organizacji chroniących środowisko naturalne została zbudowana w oparciu o nowoczesne standardy technologiczne, przyjazny interfejs i prostą nawigację.
Serwis fundacji ma odświeżoną strukturę i ułatwia pozyskiwanie informacji o bieżących projektach m.in. o ochronie zagrożonych zwierząt. W przyjazny sposób prezentuje też efekty dotychczasowych działań zrealizowanych przez WWF w Polsce i zachęca potencjalnych darczyńców do współpracy przy podejmowanych przez organizację inicjatywach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024