Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa strona WWF Polska – od K2

Agencja K2 zaprojektowała i wdrożyła nowy serwis internetowy Fundacji WWF Polska.
O autorze
0 min czytania 2018-02-02

Strona polskiego oddziału jednej z największych na świecie organizacji chroniących środowisko naturalne została zbudowana w oparciu o nowoczesne standardy technologiczne, przyjazny interfejs i prostą nawigację.

Serwis fundacji ma odświeżoną strukturę i ułatwia pozyskiwanie informacji o bieżących projektach m.in. o ochronie zagrożonych zwierząt. W przyjazny sposób prezentuje też efekty dotychczasowych działań zrealizowanych przez WWF w Polsce i zachęca potencjalnych darczyńców do współpracy przy podejmowanych przez organizację inicjatywach.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj