TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rebranding Archicomu, a z nim nowe rozwiązania online dla klientów

Archicom z początkiem roku rozpoczął proces rebrandingu. Modyfikacje w zakresie identyfikacji wizualnej są następstwem rozwoju biznesowego - udoskonalania komunikacji z klientami oraz wejścia na rynek ogólnopolski.
O autorze
2 min czytania 2018-02-02

Wraz z wejściem na giełdę, połączeniem Archicomu z mLocum i rozpoczęciem działalności na rynku ogólnopolskim, deweloper stawia na jeszcze lepsze dopasowanie przekazu do oczekiwań klientów. Dzięki codziennemu zaangażowaniu w dialog z nabywcami, Archicom aktywnie reaguje i wdraża potrzebne zmiany – zarówno w obszarze produktów, jak i komunikacji. Stąd też naturalną konsekwencją jest metamorfoza wizerunku, która odzwierciedla faktyczny charakter marki – przyjaznej i zorientowanej na interakcje.

W DNA firmy wpisana jest zarówno architektura (własne studio projektowe), estetyzacja otoczenia, jak i sztuka (formy artystyczne w przestrzeni inwestycji oraz miast). Rebranding dotyczy zatem nie tylko odświeżenia logotypu, materiałów firmowych, ale też zmian w identyfikacji wizualnej osiedli.

Wraz z rebrandingiem Archicom rozwija nowy kanał komunikacji z nabywcami w postaci internetowego Panelu Klienta. Narzędzie zapewni klientom wgląd w aktualne informacje o transakcji oraz całym procesie inwestycyjnym. Użytkownicy otrzymają indywidualny dostęp online do dokumentacji, finansowania, kluczowych terminów i wydarzeń na osiedlu. Interaktywne narzędzie pozwoli również na jeszcze sprawniejszą obsługę klientów.

W strategię Grupy Archicom wpisana jest transparentność relacji – zarówno przed, jak i po finalizacji transakcji. Mamy nadzieję, że dostęp do Panelu wpłynie pozytywnie na satysfakcję klientów, a samo narzędzie okaże się praktycznym i pomocnym rozwiązaniem. – zaznacza Tomasz Sujak, Członek Zarządu Archicom S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Deweloper notuje stały wzrost grona klientów (od 429 mieszkań w 2013 r. do 1 431 mieszkań sprzedanych w 2017 r.) znacznie wyprzedzając wzrost runku w analogicznym czasie. Pozostając marką pierwszego wyboru we Wrocławiu, na początku tego roku wszedł z ofertą do Krakowa, Gdyni, Łodzi oraz Poznania.

– Patrzymy w przyszłość, uważnie obserwujemy rynek i zachodzące na nim zmiany. Jako deweloper z własnym biurem architektonicznym, śledzimy trendy nie tylko w architekturze oraz designie, ale także w stylu życia współczesnych mieszkańców oraz sposobach komunikacji. Przez ostatnie lata wprowadziliśmy dodatkowe kanały i narzędzia sprzedaży, rozbudowaliśmy ofertę, rozwinęliśmy wieloetapowe osiedla o charakterze społecznym, które dziś są naszym znakiem rozpoznawczym. Teraz przyszedł czas na odświeżenie wizerunku, czym chcemy otworzyć kolejny rozdział w historii firmy – mówi Dorota Jarodzka-Śródka, Prezes Archicom SA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Siła odświeżonego przekazu skoncentrowana została na fundamentalnym, architektonicznym charakterze marki, przy jednoczesnym zachowaniu cech obecnych trendów deweloperskich. Kształt przypominający literę „A”, wpisany w trójkąt równoboczny, nawiązuje do poprzedniej identyfikacji firmy. Akcent położono na współczesność, przy podkreśleniu stałych wartości biznesowych Archicomu – firmy kreującej przyjazne miejsca do życia i stawiającej na budowanie relacji z mieszkańcami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Archicom modyfikuje wizerunek po raz pierwszy od ponad 20 lat. Zmiany w identyfikacji wizualnej materiałów graficznych, prowadzonych inwestycji oraz biur firmy będą następowały stopniowo w przeciągu następnych 3 miesięcy. Za realizację projektu odpowiada konsorcjum Logotypy.com i Plantacja Studio oraz Dział Marketingu Archicom SA.