W ubiegłym roku kontynuowaliśmy działania w wyznaczonych wcześniej kierunkach. Rozbudowywaliśmy wewnętrzną postprodukcję, która daje nam jeszcze większe pole do robienia projektów contentowych od początku do końca pod naszym dachem (często są to bardzo duże i wymagające projekty). Przy spotach do Tv tradycyjnie współpracujemy z domami postprodukcyjnymi.
Zobacz również
SKŁAD
Skład produkcyjny nieustanie się powiększa. Zwiększenie zatrudnienia zaowocowało pozyskaniem nowych kompetencji – od jesieni 2017 mamy na pokładzie reżysera/operatora do projektów contentowych, w kierunku których cały czas się rozwijamy. Dzięki temu szybkość i elastyczność w naszej pracy jest jeszcze większa. Na tym polu to nie jest nasze ostatnie słowo, a można powiedzieć, że jest to początek czegoś większego o czym poinformujemy niedługo 🙂
PROJEKTY WŁASNE – F25 CREATIVE STORIES
Bardzo lubimy wspierać twórców w ich autorskich pomysłach. Poprzedni rok przyniósł na tym polu bardzo ciekawe produkcje m.in; teledysk dla amerykańskiego producenta ESKMO, klip promujący nowy serial stacji AXN Ultraviolet, Playstation VR, oraz klip promujący debiutancki album młodego twórcy Żabsona.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
W 2018 pojawią się kolejne projekty w ramach serii F25 Creative Stories.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PRZYKŁADY PRODUKCJI
W naszej pracy od początku stawiamy na jakość i na partnerską współpracę z Klientami.
W 2017 realizowaliśmy kampanie dla takich marek jak: Allegro, OLX, Nike, Frisco.pl, Samsung, Virgin Mobile, TransferGO, Credit Agricole, Lipton, ECHO Investments, Totolotek, AVON, PZPN, 4Mobility i wiele innych.
Poniżej kilka wybranych linków:
Echo Inwestments – Browary Warszawskie:
OLX Szef Internetów – dwie serie, w sumie 12 odcinków serialu. W pierwszej serii wystąpili: Bohdan Łazuka, Michał Milowicz:
W drugiej serii do Michała Milowicza dołączył Andrzej Zieliński:
Allegro Moda – jeden z pięciu spotów przygotowanych do TV:
ALEO czyli Szef Wszystkich Szefów rozkazuje, spot nagradzany w 2017 roku w konkursie KTR:
TransferGO – Piotr Żyła i jego fair play:
Frisco.pl i ciekawa kampania w niepowtarzalnym stylu:
Sesje Nike – wybrane przykłady:
2018
2018 będzie dla nas bardzo ważny, we wrześniu świętujemy dziesięciolecie F25!
Dziękuję wszystkim, którzy z nami byli w zeszłym roku i działajmy dalej!
To będzie dobry rok!
Pozdrawiam Was!
Autor:
Marcin Dworucha, Managing Director F25