Urodzinowa roczna aktywacja wszystkich marek Kinder pod opieką Agencji Nairobia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Urodzinowa roczna aktywacja wszystkich marek Kinder pod opieką Agencji Nairobia

Agencja Nairobia odpowiedzialna jest za przygotowanie i przeprowadzenie wielkiej aktywacji urodzinowej, która trwa od stycznia do października 2018 roku i zakłada wieloetapową loterię oraz konkurs.

Aby wziąć udział w zabawie należy kupić promocyjny produkt Kinder i złożyć marce Kinder wyjątkowe życzenia. W ten sposób można wygrać realizację 1 z 50 niesamowitych marzeń. Dodatkowo w loterii do wygrania jest 50 000 nagród rzeczowych. Szczegóły akcji oraz formularz znajdują się na stronie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Nairobia została wyłoniona w wyniku wieloetapowego przetargu na koncepcję i egzekucję rocznych obchodów 50 urodzin marki parasolowej Kinder (w tym m.in. Kinder Niespodzianka, Kinder Bueno, Kinder Chocolate). W ramach całorocznych aktywności zaplanowane są produkcję spotów, reklam prasowych, materiałów BTL oraz kampanie digitalowe. Akcji „50 Urodziny Kinder. Wygraj, spełnij marzenie” będą towarzyszyły liczne aktywacje towarzyszące, które będą komunikowane na przestrzeni całego roku. Obchody trwają jednocześnie w kilkudziesięciu krajach na całym świecie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij