TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

SEOgroup z nowymi managerami – Agatą Wojtyną i Wojciechem Władzińskim

SEOgroup, agencja marketingu internetowego, reorganizuje wewnętrzne struktury – na stanowiska managerskie jednocześnie awansowało dwoje dotychczasowych pracowników – Agata Wojtyna oraz Wojciech Władziński.
O autorze
1 min czytania 2018-02-06

Właściciel agencji zapowiada także kolejne zmiany związane z prężnym rozwojem firmy.

Oboje nowych managerów SEOgroup to osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingowej oraz SEO. Na nowych stanowiskach mają przede wszystkim dzielić się swoją wiedzą, wspierać młodszych członków zespołów i zadbać o koordynację prac w wyznaczonych obszarach i działach, które im podlegają. – W najbliższym czasie planujemy jeszcze dalsze zmiany strukturalne w firmie. Naszym celem jest stworzenie solidnych fundamentów do dalszego rozwoju związanego z przekształceniem firmy w spółkę akcyjną, a nic nie pomoże w jego osiągnięciu w takim stopniu, co doświadczona kadra – tłumaczy Michał Herok, Managing Director SEOgroup.

Agata Wojtyna jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, na której ukończyła zarządzenie ze specjalizacją marketing. Z firmą SEOgroup jest związana od ponad trzech lat. W tym czasie zajmowała stanowiska związane z pozyskiwaniem i obsługą Klienta. Na stanowisku Account Directora, powierzonym jej od stycznia tego roku, zarządza działem obsługi Klienta, jest odpowiedzialna za pozyskiwanie i obsługę kluczowych Klientów i koordynację projektów z zakresu marketingu internetowego.

Wojciech Władziński ukończył kierunek Informatyka ze specjalizacją „Technologie Internetu” w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Olsztynie. Z branżą SEO jest profesjonalnie związany od ośmiu lat. Pracował w agencjach takich jak Semtec czy Virtal oraz próbował swoich sił jako freelancer. Z SEOgroup związany od 1 lipca 2017 – początkowo jako Senior SEO Specialist. Od 1 stycznia 2018 r. awansował na stanowisko managerskie – Head of SEO. Odpowiedzialny jest za kompleksową obsługę Klientów z obszaru SEO, zarządzanie oraz nadzór nad zespołem z działu Executive.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj