Adrino rozpoczyna współpracę z Meetrics w zakresie pomiaru widoczności reklamy mobilnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Adrino rozpoczyna współpracę z Meetrics w zakresie pomiaru widoczności reklamy mobilnej

Adrino, wiodąca sieć reklamy mobilnej w Polsce, rozpoczyna współpracę w zakresie weryfikacji widoczności reklam (Viewability) z firmą Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych.

Partnerstwo pozwala Adrino na dostarczenie klientom jeszcze skuteczniejszych kampanii reklamowych w kanale mobile.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Adrino i Meetrics będą współpracowały w zakresie weryfikacji widoczności reklam, czyli viewability. Jest to wskaźnik, który określa, jaki procent odsłon danej reklamy znajdował się w polu widzenia użytkownika, dzięki czemu mógł on zapoznać się z jej treścią.

Widoczność reklamy to wskaźnik, który docelowo pozwala nam zwiększyć jakość i efektywność kampanii. Zarówno na rynkach europejskich, jak i w Polsce popularność i znaczenie tego parametru stale rosną. Uważamy, że wraz z rozwojem rynku reklamy mobilnej w Polsce, branża powinna dążyć do ciągłego udoskonalania narzędzi pomiaru skuteczności i wypracowywania standardów zwiększających zaufanie klientów. Naszym celem jest ciągłe rozwijanie technologii pozwalających na weryfikację kampanii mobilnych, a co za tym idzie – proponowanie klientom rozwiązań jak najlepiej realizujących ich cele biznesowe. Współpraca z Meetrics pozwoli nam robić to jeszcze skuteczniej niż do tej pory – mówi Grzegorz Chyliński, CEO Adrino.

Meetrics zajmuje się pomiarem widoczności reklam od 2008 r. Zgodność wykorzystywanych przez firmę narzędzi z rynkowymi standardami potwierdza certyfikat amerykańskiej organizacji Media Rating Council, dotyczący pomiaru widoczności zarówno dla kampanii display, jak i video (w tej kategorii firma otrzymała certyfikat MRC jako pierwszy europejski podmiot), a także internetu mobilnego i aplikacji. Meetrics odpowiada m.in. za weryfikację viewability kampanii display realizowanych za pośrednictwem Facebooka.

Dbałość o jakość oferty, wiedza i zaawansowane technologicznie rozwiązania sprawiają, że Adrino to lider w swojej kategorii. Jesteśmy dumni, że Adrino jako pierwsza firma specjalizująca się w mobile mediach dołączyła do grona naszych klientów – dodaje Tomasz Piątkowski, Country Manager Meetrics.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij