Gabriela Borecka współpracowała z K2 Internet oraz jako freelancer realizowała projekty dla agencji Concept House i Adcom.
Pracowała m.in. dla takich marek jak: IKEA, Velvet Care, Fox Polska, Salve Medica oraz dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych.
Zobacz również
Gabriela z jest z wykształcenia pedagogiem, coachem i pracownikiem socjalnym. Jest humanistką totalną – współpracuje i wspiera organizacje pozarządowe, uwielbia sztukę i filozofię, interesują ją ludzie oraz zjawiska społeczne, ale ponad wszystko kocha muzykę, podróże i zwierzęta.
Na co dzień matkuje dwóm kundelkom – Arcanie i Lecter, ale gdyby mogła, przygarnęłaby wszystkie psy świata.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]