Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Montewator – nowy konkurs marki Monte

GoldenSubmarine kolejny raz organizuje dla marki Monte firmy Zott dużą aktywację digitalową. Agencja przygotowała ideę kreatywną oraz zajęła się całkowitą organizacją konkursu Montewator wraz z kampanią promująca akcję.
O autorze
1 min czytania 2018-02-07

Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii MONTErzy, marka Monte zdecydowała się na kolejną aktywację poruszającą wyobraźnię fanów swojego deseru! Konkurs Montewator to nowa odsłona interaktywnej zabawy dostępnej na www.montewator.pl. Uczestnicy przy pomocy specjalnej maszyny „montewatora” będą mogli stworzyć nowe wieczko dla produktu Monte White.

W konkursie do wygrania są nagrody codzienne (vouchery Empik o wartości 60 zł), tygodniowe (elektryczna deskorolka Skymaster + głośnik Pocket Party) oraz nagroda główna, którą jest Elektryczny Rower Skamaster. Dodatkowo wieczka wyróżnione nagrodami tygodnia będą miały szansę na znalezienie się na opakowaniach limitowanej edycji Monte White w Polsce oraz za granicą.

Kampania Montewator jest szeroko promowana na nośnikach digitalowych w internecie oraz w social mediach. GoldenSubmarine przygotowała koncepcję oraz stronę konkursową, a także kreacje promujące akcję. Dodatkowo agencja czuwa nad przebiegiem i moderowaniem konkursu. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat.

Montewtor to kolejna, po kampanii Monterzy, aktywacja marki Monte zrealizowana przy współpracy z GoldenSubmarine. MONTErzy byli nominowani do europejskiej nagrody Digital Communication Awards.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj