Fish Ladder z nową kampanią dla Multikino

Multikino wraz z Fish Ladder, kreatywnym studiem należącym do Platige Image, przygotowało kampanię Rodzina do Kina, promującą kartę lojalnościową skierowaną do najmłodszych widzów i ich rodziców.
O autorze
1 min czytania 2018-02-07

Otrzymają oni nie tylko ofertę dopasowaną do swoich potrzeb, ale również zaproszenie do bogatego świata bohaterów i ekscytujących przygód. Dzięki niemu zajrzą na drugą stronę ekranu, gdzie kryje się pulsująca kolorami kraina filmowych postaci. W świecie tym, podstępny reżyser Maestro czyha na odważną uczennicę szkoły kaskaderskiej Voltę Karambol. Powstrzymać go może tylko nieśmiały, początkujący operator filmowy Lens i jego niezwykli pomocnicy.

Rodzina do Kina, to świeża i nowatorska kampania, na potrzeby której stworzono kompletny, przemyślany świat oferujący dziesiątki angażujących i fascynujących przygód. Zamieszkujący filmową krainę bohaterowie sprawiają, że każda wizyta w kinie zamienia się w okazję do spotkania grupy najfajniejszych i zwariowanych przyjaciół.

Za koncepcję kampanii odpowiada studio kreatywne Fish Ladder, kreatywne studio.

– Pomysł na świat i postaci kampanii Rodzina do Kina wziął się z chęci pokazania, jak fascynująca jest praca nad filmem. Od etapu tworzenia scenariusza aż po postprodukcję magia kina powstaje w wyniku arcyciekawego, dynamicznego procesu. Bohaterowie kampanii to właśnie ucieleśnienia profesji związanych z branżą filmową – opowiada Tobiasz Piątkowski, Design Lead w Fish Ladder – Volta i spółka to więcej niż maskotki promocji – to osobowości żyjące własnym życiem. Towarzyszą im równie oryginalni ulubieńcy – wścibska kamera, niezawodny materac kaskaderski i podstępny megafon reżysera. Najmłodsi widzowie dostają zaproszenie na druga stronę ekranu, do pulsującego kolorami, kreatywnego świata do którego warto wracać.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najnowsza oferta Multikina dedykowana rodzinom Rodzina do Kina gwarantuje tańsze bilety, zestawy barowe i gadżety filmowe w promocyjnych cenach, a do tego program lojalnościowy. Dzięki niej wyjście do kina w rodzinnym gronie stanie się jeszcze bardziej atrakcyjne i opłacalne. Więcej informacji na temat samej akcji znajduje się na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się