Ambasadorkami akcji są Kasia Wolska – trenerka fitness, DJ-ki z Princess Rap: Tycjana Acquasanta i Natalia Kusiak oraz piosenkarka Marta Gałuszewska.
Zobacz również
Rimmel wierzy, że każda dziewczyna zasługuje na to, by czuć się dobrze w swojej skórze i mieć odwagę sięgać po więcej. Te wartości marki sprawiły, że integralną częścią kampanii jest akcja brandfundingowa na rzecz fundacji Mamy Głos –promującej prawa kobiet w Polsce. Fundacja we współpracy z marką Rimmel zorganizuje ogólnopolskie warsztaty ciałopozytywności, by pomagać nastolatkom znaleźć w sobie MOC.
Internauci mogą wspierać zbiórkę na rzecz fundacji dodając zdjęcie z gestem mocy na swoim Instagramie. Każde zdjęcie to złotówka przekazana przez Rimmel dla fundacji.
Za strategię i kreację odpowiada agencja Digital Kingdom, produkcją spotu video zajął się dom produkcyjny OnlyOnly. Zakup mediów do kampanii koordynuje całościowo Zenith.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Kampania potrwa do 14 marca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej szczegółów na stronie.