Agencja Digital Kingdom przygotowała nową kampanię Rimmel

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Digital Kingdom przygotowała nową kampanię Rimmel

Ruszyła kampania wizerunkowa "Matte i mogę więcej" wspierająca launch matowych szminek w płynie Stay Matte.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ambasadorkami akcji są Kasia Wolska - trenerka fitness, DJ-ki z Princess Rap: Tycjana Acquasanta i Natalia Kusiak oraz piosenkarka Marta Gałuszewska.

Rimmel wierzy, że każda dziewczyna zasługuje na to, by czuć się dobrze w swojej skórze i mieć odwagę sięgać po więcej. Te wartości marki sprawiły, że integralną częścią kampanii jest akcja brandfundingowa na rzecz fundacji Mamy Głos –promującej prawa kobiet w Polsce. Fundacja we współpracy z marką Rimmel zorganizuje ogólnopolskie warsztaty ciałopozytywności, by pomagać nastolatkom znaleźć w sobie MOC.

Internauci mogą wspierać zbiórkę na rzecz fundacji dodając zdjęcie z gestem mocy na swoim Instagramie. Każde zdjęcie to złotówka przekazana przez Rimmel dla fundacji. 

Za strategię i kreację odpowiada agencja Digital Kingdom, produkcją spotu video zajął się dom produkcyjny OnlyOnly. Zakup mediów do kampanii koordynuje całościowo Zenith.

Kampania potrwa do 14 marca. 

Więcej szczegółów na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij