Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy Rzecznik Prasowy PKN ORLEN

Ewa Bugała nowym Rzecznikiem Prasowym Biura Komunikacji Korporacyjnej.
O autorze
1 min czytania 2018-02-09

Wieloletnia dziennikarka, z Telewizją Polską związana od 2012 do 2018 roku. Ostatnio pełniła funkcję kierownika redakcji serwisów informacyjnych TVP Info, szefowej i prowadzącej autorski program „Nie da się ukryć”, a także reporterki głównego wydania „Wiadomości”. „Nie da się ukryć” był jednym z najchętniej oglądanych programów TVP Info (bardzo szybko osiągnął oglądalność na poziomie 0,5 – 1 mln), regularnie wygrywał walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami. Gdy Ewa Bugała była kierownikiem serwisów informacyjnych TVP Info, stacja zwiększyła oglądalność nawet o 35 procent (w październiku 2017 roku względem analogicznego miesiąca ubiegłego roku).

Pierwsze autorskie materiały reporterskie Ewa Bugała przygotowała w 2012 roku, do dwóch popołudniowych wydań „Wiadomości”. W 2014 roku pracowała jako reporterka TVP Info, w 2015 roku ponownie przygotowywała materiały reporterskie do wydań „Wiadomości”(porannych i popołudniowych). W styczniu 2016 roku została reporterką głównego wydania „Wiadomości”. Funkcję kierownika redakcji serwisów informacyjnych TVP Info, a także szefowej i prowadzącej autorski program „Nie da się ukryć” pełniła od czerwca 2017 roku.

Swoją karierę zawodową zaczynała w 2010 roku. Najpierw od stażu w dziale PR firmy szkoleniowo-doradczej. Odbyła także staż w redakcji TVN24 i „Faktów TVN”. Od 2011 do 2012 roku pracowała jako redaktor w Agencji TVN (odpowiadała między innymi za montowanie materiałów wideo, a także kontakt z polskimi i zagranicznymi mediami oraz agencjami informacyjnymi – CNN, Reuters, APTN itd.). Posiada także doświadczenie w pracy jako koordynator szkoleń.

Ukończyła kierunek socjologia, o specjalizacji komunikacja w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj