TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy Rzecznik Prasowy PKN ORLEN

Ewa Bugała nowym Rzecznikiem Prasowym Biura Komunikacji Korporacyjnej.
O autorze
1 min czytania 2018-02-09

Wieloletnia dziennikarka, z Telewizją Polską związana od 2012 do 2018 roku. Ostatnio pełniła funkcję kierownika redakcji serwisów informacyjnych TVP Info, szefowej i prowadzącej autorski program „Nie da się ukryć”, a także reporterki głównego wydania „Wiadomości”. „Nie da się ukryć” był jednym z najchętniej oglądanych programów TVP Info (bardzo szybko osiągnął oglądalność na poziomie 0,5 – 1 mln), regularnie wygrywał walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami. Gdy Ewa Bugała była kierownikiem serwisów informacyjnych TVP Info, stacja zwiększyła oglądalność nawet o 35 procent (w październiku 2017 roku względem analogicznego miesiąca ubiegłego roku).

Pierwsze autorskie materiały reporterskie Ewa Bugała przygotowała w 2012 roku, do dwóch popołudniowych wydań „Wiadomości”. W 2014 roku pracowała jako reporterka TVP Info, w 2015 roku ponownie przygotowywała materiały reporterskie do wydań „Wiadomości”(porannych i popołudniowych). W styczniu 2016 roku została reporterką głównego wydania „Wiadomości”. Funkcję kierownika redakcji serwisów informacyjnych TVP Info, a także szefowej i prowadzącej autorski program „Nie da się ukryć” pełniła od czerwca 2017 roku.

Swoją karierę zawodową zaczynała w 2010 roku. Najpierw od stażu w dziale PR firmy szkoleniowo-doradczej. Odbyła także staż w redakcji TVN24 i „Faktów TVN”. Od 2011 do 2012 roku pracowała jako redaktor w Agencji TVN (odpowiadała między innymi za montowanie materiałów wideo, a także kontakt z polskimi i zagranicznymi mediami oraz agencjami informacyjnymi – CNN, Reuters, APTN itd.). Posiada także doświadczenie w pracy jako koordynator szkoleń.

Ukończyła kierunek socjologia, o specjalizacji komunikacja w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj