Dorota odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacji dla klientów Valkea, wsparcie komunikacyjne projektów realizowanych w ramach całej grupy oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy. Do obowiązków Doroty na nowym stanowisku należy także rozwój działu PR i pozyskiwanie nowych klientów.
Dorota Manicka doświadczenie zdobywała opracowując i wdrażając strategie komunikacji dla polskich i międzynarodowych klientów takich, jak: Pepsi, Lay’s, IKEA, Unilever i Green Caffè Nero. Jest absolwentką wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024