Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ciąg dalszy dziwnych spotów od Old Spice – zobaczcie nowe kreacje z okazji Walentynek

Ciąg dalszy dziwnych spotów od Old Spice – zobaczcie nowe kreacje z okazji Walentynek
Old Spice, podobnie jak inne marki, postanowił w tym roku stworzyć kreacje specjalnie z okazji Walentynek. Dwa nowo powstałe spoty są równie dziwne, co niedawna produkcja marki „Red Sweater”.
O autorze
0 min czytania 2018-02-12

Wśród marek, które zdecydowały się stworzyć specjalne kreacje w związku z nadchodzącymi Walentynkami znalazł się także Old Spice. Wypuścił on dwie nowe reklamy, które można określić jako… dziwne. W pierwszym spocie dwójka bohaterów biega i szuka się po przepięknej rezydencji, wzajemnie nawołując: „Old” i „Spice”.

Z kolei druga reklama przedstawia tę samą parę, tym razem podczas balu maskowego. Zainteresowana tajemniczym mężczyzną kobieta postanawia zobaczyć jego prawdziwą twarz…

Oba spoty kontynuują nurt dziwnych kreacji, który marka objęła już w poprzednim spocie wyświetlanym podczas gali rozdania Grammy. W całości był on po francusku, co dla anglojęzycznej widowni było nie lada zdziwieniem.

PS 2

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z okazji Walentynek McDonald’s postanowił przeprowadzić konkurs, w którym do wygrania jest 18 karatowy złoty pierścionek wysadzany diamentami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing