Wśród marek, które zdecydowały się stworzyć specjalne kreacje w związku z nadchodzącymi Walentynkami znalazł się także Old Spice. Wypuścił on dwie nowe reklamy, które można określić jako… dziwne. W pierwszym spocie dwójka bohaterów biega i szuka się po przepięknej rezydencji, wzajemnie nawołując: „Old” i „Spice”.
Z kolei druga reklama przedstawia tę samą parę, tym razem podczas balu maskowego. Zainteresowana tajemniczym mężczyzną kobieta postanawia zobaczyć jego prawdziwą twarz…
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Oba spoty kontynuują nurt dziwnych kreacji, który marka objęła już w poprzednim spocie wyświetlanym podczas gali rozdania Grammy. W całości był on po francusku, co dla anglojęzycznej widowni było nie lada zdziwieniem.
PS 2
Z okazji Walentynek McDonald’s postanowił przeprowadzić konkurs, w którym do wygrania jest 18 karatowy złoty pierścionek wysadzany diamentami.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing