Do znanych z ubiegłorocznej kampanii dzielnicowych puszek, teraz dołączają butelki Królewskiego Jasne Pełne oraz Królewskiego Niefiltrowanego.
Królewskie już od ponad 40 lat towarzyszy Warszawie, stając się jednym z symboli stołecznego życia. Marka, tak blisko i autentycznie związana z miastem, opowiada o nim w wyjątkowy sposób.
Zobacz również
– Mieszkańcy Warszawy kochają swoje miasto, jednak szczególna więź łączy ich z dzielnicami, w których żyją – mówi Emilia Wróblewska, Brand Manager Królewskie w Grupie Żywiec. – Nasze opakowania z limitowanej kolekcji, podkreślają ten związek z najbliższą okolicą. Pokazujemy, jak różnorodny i unikalny styl mają poszczególne stołeczne rejony. Sięgamy przy tym po autentyczne, lokalne znaki – w końcu prawdziwa Warszawa to nie tylko miejsca znane z pocztówek i turystycznych folderów.
Dzielnicowa kolekcja została poszerzona o 18 wzorów butelek Królewskiego Jasne Pełne. Nowe kreacje opakowań to oryginalne, graficzne interpretacje miejsc i symboli warszawskich dzielnic – ursynowski Tor Służewiec, Aeroklub Warszawski na Bemowie, Las Bielański, latarnie gazowe na Mokotowie czy Filtry na Ochocie. Do kampanii dołączyło także Królewskie Niefiltrowane – piwo inspirowane klimatem dawnej Warszawy. Jest ono dostępne w opakowaniach dedykowanych 7 najstarszym dzielnicom, prezentujących historyczne miejsca – słynny mokotowski SAM, dworzec Warszawa Ochota czy Gazownię na Woli.
Kolekcja Królewskiego pojawiła się także na billboardach; o wyjątkowym charakterze miasta opowiada również mural przy stacji Metra Politechnika. Wszystkie działania spaja hasło „Smakuj Warszawę dzielnicami”.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Ubiegłoroczna kolekcja dzielnicowych puszek Królewskiego Jasne Pełne cieszyła się znakomitym odbiorem i wielką popularnością wśród konsumentów. Projekt zdobył też nagrodę w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy Kreatura 2017.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dzielnicowe etykiety zaprojektowało Wilk Studio. Kreację kampanii przygotowała agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi agencja TWIN.digital collective, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Komunikację PR dla marki Królewskie prowadzi agencja ROOTS.