Smakuj Warszawę dzielnicami z Królewskim

Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania unikalnego charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy.
O autorze
1 min czytania 2018-02-13

Do znanych z ubiegłorocznej kampanii dzielnicowych puszek, teraz dołączają butelki Królewskiego Jasne Pełne oraz Królewskiego Niefiltrowanego.

Królewskie już od ponad 40 lat towarzyszy Warszawie, stając się jednym z symboli stołecznego życia. Marka, tak blisko i autentycznie związana z miastem, opowiada o nim w wyjątkowy sposób.

– Mieszkańcy Warszawy kochają swoje miasto, jednak szczególna więź łączy ich z dzielnicami, w których żyją – mówi Emilia Wróblewska, Brand Manager Królewskie w Grupie Żywiec. – Nasze opakowania z limitowanej kolekcji, podkreślają ten związek z najbliższą okolicą. Pokazujemy, jak różnorodny i unikalny styl mają poszczególne stołeczne rejony. Sięgamy przy tym po autentyczne, lokalne znaki – w końcu prawdziwa Warszawa to nie tylko miejsca znane z pocztówek i turystycznych folderów.

Dzielnicowa kolekcja została poszerzona o 18 wzorów butelek Królewskiego Jasne Pełne. Nowe kreacje opakowań to oryginalne, graficzne interpretacje miejsc i symboli warszawskich dzielnic – ursynowski Tor Służewiec, Aeroklub Warszawski na Bemowie, Las Bielański, latarnie gazowe na Mokotowie czy Filtry na Ochocie. Do kampanii dołączyło także Królewskie Niefiltrowane – piwo inspirowane klimatem dawnej Warszawy. Jest ono dostępne w opakowaniach dedykowanych 7 najstarszym dzielnicom, prezentujących historyczne miejsca – słynny mokotowski SAM, dworzec Warszawa Ochota czy Gazownię na Woli.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcja Królewskiego pojawiła się także na billboardach; o wyjątkowym charakterze miasta opowiada również mural przy stacji Metra Politechnika. Wszystkie działania spaja hasło „Smakuj Warszawę dzielnicami”.

Ubiegłoroczna kolekcja dzielnicowych puszek Królewskiego Jasne Pełne cieszyła się znakomitym odbiorem i wielką popularnością wśród konsumentów. Projekt zdobył też nagrodę w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy Kreatura 2017.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dzielnicowe etykiety zaprojektowało Wilk Studio. Kreację kampanii przygotowała agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi agencja TWIN.digital collective, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Komunikację PR dla marki Królewskie prowadzi agencja ROOTS.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się