„Pan Tadeusz” wystartował z komunikacją weselną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Pan Tadeusz” wystartował z komunikacją weselną

Ruszył projekt "Wesele z Panem Tadeuszem" realizowany przez agencję Brand Kolektyw dla marki Pan Tadeusz. Jest on skierowany do par planujących przyjęcie ślubne oraz do osób z ich najbliższego otoczenia.

Głównym celem akcji jest wzmocnienie wizerunku wódki "Pan Tadeusz" jako najlepszego wyboru na wesele.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Chodzi o mobilizację uczestników konkursu, których zadanie polega na stworzeniu i wysłaniu do "Pana Tadeusza" oryginalnego zaproszenia na wesele swoje lub kogoś bliskiego. W każdym z trzech dwutygodniowych etapów konkursu do wygrania jest ponad 100 personalizowanych butelek wódki. Są też przewidziane bony zakupowe na biżuterię i inne upominki.

Konkurs odbywa się na stronie. Wspierany jest też dodatkową informacją w social media i kanałach sprzedaży, a także obecnością marki na targach ślubnych w całej Polsce.

Projekt jest częścią szerszej strategii komunikacyjnej realizowanej od jesieni 2017 roku pod hasłem „Baw się każdą okazją z Panem Tadeuszem”. Za wdrożenie i realizację kolejnych etapów projektu odpowiada agencja Brand Kolektyw, która na stałe współpracuje z marką. Agencja specjalizuje się w komunikacji w kanale digital i social media oraz realizacji projektów z obszaru komunikacji wewnętrznej i Employer Brandingu. Do Klientów agencji należą m.in. Absolut, Randstad Polska, Nic Nac’s, ASICS, Wyborowa, Jameson, Lajkonik i Ballantine’s.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij