Piotr Kujda tworzy agencję marketingu muzycznego high&, której pierwszym klientem zostaje marka PUMA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Piotr Kujda tworzy agencję marketingu muzycznego high&, której pierwszym klientem zostaje marka PUMA

Działalność rozpoczęła pierwsza w Polsce agencja marketingu muzycznego high& oferująca usługi z zakresu tworzenia dedykowanych strategii muzycznych, aktywacji oraz kampanii dla marek w oparciu o branded content wykorzystując muzykę oraz artystów do kreowania unikalnych partnerstw marketingowych.

W spektrum działalności agencji high& znajduje się również kompozycja, produkcja muzyki do reklam i filmów oraz sonic branding.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jej założycielem i szefem jest Piotr Kujda poprzednio związany z Universal Music Polska, w którym pełnił rolę Business Development Directora. Podczas swojej wieloletniej pracy w Universal Music zrealizował kilkadziesiąt aktywacji muzycznych na poziomie lokalnym i regionalnym dla takich marek jak: Coca Cola, Carlsberg, HP, Uber, Unilever, Kompania Piwowarska, Lorenz czy HP w ramach, których pracował z szeregiem lokalnych i zagranicznych artystów m.in. Lana Del Rey, Ellie Goulding, Noel Gallagher, Seal, Hurts, Clean Bandit czy Die Antwoord.

Skuteczne działania marketingowe z artystami to takie, które wywołują emocje. Naszym zadaniem jest tworzyć wiarygodny i wysokiej jakości kontent, zarówno z perspektywy artysty, fanów, jak i odbiorców marki, który ułatwia przenikanie się tych światów. Te działania bezpośrednio przekładają się na wizerunek i atrakcyjność marki wśród konsumentów, jak również pozwalają artystom na udział w innowacyjnych projektach i dotarcie do nowych odbiorców. – komentuje Piotr Kujda.

Pierwszym klientem high& jest marka PUMA, dla której agencja realizuje kompleksowo kampanię muzyczną #UliczneLegendy z okazji 50-lecia modelu butów SUEDE. W ramach współpracy agencja połączyła kultowych artystów Vienia i Kosiego JWP, którzy na tę okoliczność stworzyli utwór muzyczny będący hołdem dla polskiej kultury ulicznej. high& jest twórcą koncepcji aktywacji oraz odpowiada za selekcję i zaangażowanie artystów, produkcję muzyczną utworu i jego dystrybucję, koordynację produkcji teledysku, sesji zdjęciowej oraz plan komunikacji. Kampania potrwa do końca marca 2018.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij