Zima na trawie z Żubrówką

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zima na trawie z Żubrówką

K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.

Konkurs komunikowany jest hasłem „Spędź zimę na trawie”. K2 jest autorem strategii oraz całościowego konceptu kreatywnego. Agencja odpowiada także za realizację aktywacji oraz koordynację współpracy z zaangażowanymi w nią influencerami – Alkopoligamia.com oraz Globstory. Agencja zaprojektowała również materiały POS wspierające promocję w punktach sprzedaży. Media do kampanii planuje K2 Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ideą aktywacji „Spędź zimę na trawie” jest przewrotne, bo zimowe, nawiązanie do ciepłych, wakacyjnych dni spędzanych na świeżym powietrzu. Uczestnicy, którzy w ramach organizowanego konkursu fotograficznego nadeślą najciekawsze zdjęcia, powalczą o główną nagrodę, czyli cztery czteroosobowe wyjazdy do Hotelu Żubrówka położonego w samym sercu Puszczy Białowieskiej. Aktywacja potrwa do połowy marca b.r.

CEDC International jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą w branży napojów alkoholowych. K2 rozpoczęła współpracę z należącą do CEDC marką Żubrówka Bison Grass w połowie 2016 roku. Od tamtej pory realizowana przez agencję obsługa rozszerzyła się o 4 kolejne marki należące do tego koncernu: Żubrówkę Białą, Żubrówkę Czarną, Bolsa Platinum oraz Husarię.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij