Philip Kotler: Marketing 4.0 - KONKURS!

Philip Kotler: Marketing 4.0 - KONKURS!

Philip Kotler, guru i ojciec nowoczesnego marketingu w swojej najnowszej książce Marketing 4.0 przedstawia nam profil współczesnego konsumenta żyjącego w erze cyfrowej. Weź udział w naszym konkursie i wygraj jeden z trzech egzemplarzy książki Marketing 4.0.

Aby zgarnąć jedną z trzech książek "Marketing 4.0", wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Co wg Ciebie było najważniejszą zmianą w marketingu w ostatnich latach?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Swoje zgłoszenia przesyłajcie do 23 lutego na adres [email protected], w tytule maila wpisując "Marketing 4.0 - konkurs". Wygrywają 3 najciekawsze odpowiedzi.

Życzymy powodzenia!

Fragment książki Marketing 4.0 przeczytasz tu >

W Polsce książka Marketing 4.0 wydana została przez wydawnictwo MT Biznes.

Rozwiązanie konkursu

(Aktualizacja 01.03.2018)

Nagrody, czyli egzemplarze książki Marketing 4.0 otrzymują: Katarzyna Pawlik, Dominik Kowalik i Michał Żuk. Gratulujemy!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij