Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Blacklama wygrywa Amnesty International

Pomysł autorstwa Blacklamy zwyciężył w konkursie dla największej kampanii prowadzonej przez polski oddział Amnesty w tym roku.
O autorze
0 min czytania 2013-06-18

Kampania #uwolnijprawde (www.uwolnijprawde.pl) dotyczy tajnych więzień CIA w Polsce i związana jest z publikacją pierwszego w historii raportu Amnesty International na temat Polski . W konkursie startowały jeszcze 2 inne agencje. Blacklama odpowiada za koncepcję kampanii, natomiast za jej realizację – agencja Blueberry.