Unique Ad z nowymi wydawcami

Unique Ad – sieć reklamowa skierowana do unikalnych grup użytkowników, poszerza swoje portfolio. Do jego grona dołączył serwis ising.pl oraz cztery serwisy Grupy Popularne: pyszności.pl, nauka.rocks, genialne.to i kochamyzwierzaki.pl. Witryny trafią do oferty lifestylowej Unique Ad.
O autorze
1 min czytania 2018-02-19

iSing.pl to największa w Polsce platforma umożliwiająca śpiewanie i nagrywanie piosenek oraz udostępnianie nagrań innym użytkownikom. Osoby należące do społeczności iSing mogą słuchać i komentować wykonania innych osób. Oferta serwisu skierowana jest do wszystkich miłośników muzyki, którzy poprzez dobrą zabawę, chcą zaprezentować swoje umiejętności wokalne.

Do portfolio Unique Ad dołączyły także cztery nowe serwisy należące do Grupy Popularne. Pierwszy z nich, nauka.rocks, poświęcony jest ciekawostkom i informacjom dotyczącym między innymi nauki, technologii, medycyny, a także natury. Genialne.to jest witryną skierowaną do osób, które poszukują prostych rozwiązań przydatnych w codziennym życiu. Kolejna witryna, to jeden z największych serwisów kulinarnych w Polsce – pyszności.pl. Na tej witrynie znaleźć można wiele przepisów kulinarnych, newsów, trików ułatwiających gotowanie. Kochamyzwierzaki.pl to strona poświęcona w pełni czworonogom. Można znaleźć na niej zabawne i wzruszające historie dotyczące pupili.

Dołączenie nowych serwisów to kolejny krok w rozbudowaniu zasięgu sieci Unique Ad i wzmocnienie jej pozycji na rynku. Nowe witryny pozwalają nam na szerokie dotarcie do nowych użytkowników, co zapewnia nam możliwość oferowania kompleksowych rozwiązań marketingowych dla naszych klientów – tłumaczy Piotr Tomaszewski, Senior Buying Manager Unique Ad.

Sieć Unique Ad nabyła prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych w zakresie planowania kampanii reklamowych w obszarze działań display, mobile i video.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wraz z pozyskaniem nowych wydawców, sieć Unique Ad zwiększyła zasięg dotarcia do 7,5mln użytkowników (raportu Gemius/PBI, styczeń 2018r.) W badaniu Gemius/PBI, dane wszystkich wydawców sieci Royal Ad i Unique Ad, zgrupowane są pod nazwą sicie macierzystej Royal Ad.

Słuchaj podcastu NowyMarketing