Walk Digital wzmacnia kompetencje technologiczne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Walk Digital wzmacnia kompetencje technologiczne

Do Walk Digital dołączył Arkadiusz Barański jako Senior Technology Manager oraz – po roku pracy w Grey Group Poland – wrócił Piotr Pogorzelski, obejmując stanowisko Creative Technologist & UX Designer. Tym samym Walk Digital wzmocnił swoje kompetencje technologiczne.

Arkadiusz Barański w branży reklamowej pracuje od ponad 14 lat. Przez ostatnie 10 lat był związany z McCann Worldgroup. Najpierw na stanowisku Senior Flash Developer (McCANN & MRM), następnie Senior Technology Manager (Momentum), a przez ostatnie 4 lata jako Head of Technology zarządzał działem technologicznym. Do jego obowiązków należały również realizacja oraz nadzór nad działaniami prowadzonymi m.in. dla AmRest (KFC), Danfoss, L`Oreal, Mastercard, Mattel (Scrabble), Michelin, Pekao SA czy Pernord Ricard (Wyborowa). Wcześniej pracował w Ogilvy & Mather dla marek Sprite i Gilette. Do największych kampanii, które współtworzył, należy m.in. nagrodzony dwiema srebrnymi statuetkami podczas Mixx Awards 2017 „Projekt 30/90” (Wyborowa). Uczestniczył też we wprowadzeniu na rynek systemu MasterPass (MasterCard) oraz działaniach prowadzonych w ramach konkursu „Wyborowa od Mistrza”. W ramach wszystkich wymienionych projektów, odpowiadał za realizację działań z obszarów front- i back-end development.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W Walk Digital jako Senior Technology Manager zajmuje się programowaniem stron internetowych oraz wspieraniem od strony technologicznej działu kreacji przy ich projektowaniu.

Piotr Pogorzelski ma ponad 11-letnie doświadczenie zawodowe. Przez ostatni rok jako Creative Technologist & UX Designer w Grey Group Poland realizował działania dla mBank oraz PEPCO. Wcześniej przez prawie 3 lata pracował w Walk Digital, gdzie jako Digital Designer zajmował się projektowaniem stron internetowych, m.in. dla Henkel, Volkswagen Samochody Użytkowe oraz Sony Mobile. Doświadczenie zawodowe zdobywał również, prowadząc własną firmę oraz jako freelancer. Był członkiem zespołu, który zrealizował kampanię „Nie chcę być strażakiem” - wielokrotnie nagrodzoną w Polsce i za granicą (w tym brązowym Lwem podczas Cannes Lions 2016).

W Walk Digital objął stanowisko Creative Technologist & UX Designer, na którym odpowiada za projektowanie makiet stron internetowych oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij