Samoaktualizujące się maile – na czym polega nowość od Google?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Samoaktualizujące się maile – na czym polega nowość od Google?

Google zademonstrował nową technologię, która umożliwia aktualizację informacji w wysłanym już mailu. Eksperci REDLINK podkreślają, że to ważna informacja dla branży e-commerce.

Sprzedawcy wysyłający ofertę ze sklepu internetowego będą mogli pokazać odbiorcom zawsze aktualną cenę i dostępność towarów w oknie odczytu e-maila na urządzeniach mobilnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Początkowo nowa technologia będzie dostępna tylko dla nadawców masowej korespondencji e-mail. Warto jednak podkreślić, że rozwiązanie bazujące na AMP (Accelerated Mobile Pages) zadba nie tylko o aktualność treści, ale także o to, aby e-maile bogate w multimedia ładowały się szybciej na telefonach i tabletach.

- Aktualizacja treści w wysłanej wiadomości e-mail to mała rewolucja. Zwłaszcza, że dodatkowo odbiorcy będą mieli też więcej możliwości interakcji, w tym łatwiej będzie m.in. wypełnić ankietę czy zapisać się na wydarzenie bez konieczności otwierania przeglądarki. Na takie rozwiązanie czekała branża e-commerce – mówi Marek Kaczmarek, Marketing Manager w REDLINK.

Google, właściciel poczty Gmail, zapowiada, że integracja z AMP będzie dostępna dla wszystkich dostawców pocztowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij